reklama

Mě se ty baculindy líbí.

Odkrútil som si vojenčinu za komančov. Istý čas som bol v Prostějove, a vedľa mňa spal Moravák - Znojmo Raz večer vytiahol zbierku fotografií.Jeho lásky. Nestačil som sa diviť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja, ako muž vážiaci 60+ kg som bol zaradený k "paragánom". On bol ešte menší.
 Ale na tých fotografiách boli ženy - docentky !!!
 T. j.do metráka im veľa nachýbalo.
 Nechápal som.

Taliani majú príslovie:

Najlepšia pôda je medzi kameňmi, a najlepšie mäso je od kosti.
 
To beriem. Žena - 40kg - prsia - lentilky. Čím menšie, tým sladšie.
Ale existujú aj muži, ktorých ideál krásy je niekde na úrovni Rembrandtna.
 Nerozumiem im.
 Ale nerozumiem ani jazyku Inuitov.

Vykašlite sa na zázračné tabletky,ktoré Vám zaručia schudnúť 10 kíl za týždeň.
 
Verte, že za najbližším rohom na vás čaká ten Moravák. 

Ján Spišiak

Ján Spišiak

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Rozprávkyo obyčajných ľuďoch.o ich neobyčajných osudocho láske o smrtio všetkom, čo je medzi týma o všeličom, čo je okolo nás Zoznam autorových rubrík:  rozprávkyaj nerozprávky

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu