reklama

Len nerád som agresívny.

Ani slovne.  Ale keď nieje  vyhnutia , dôjde aj na vrhacie nože. Tento raz ma vytočil istý Roman Jurika.A určite nielen mňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 

 Choďte si aj s tou Vašou Bibliou niekam hodne ďaleko a hodne hlboko.

 To ste nečítali nič iné? 

 Knihy, ktoré vznikli o storočia skôr?

 Epos o Gilgamešovi ešte na hlinených tabuľkách.

Mohendžo dáro a Harapa a ich dosiaľ nerozlúštené písmo. To by som rád vedieť, čo sa tam nájde.

 Indické eposy "Maha bhárata" alebo "Rámájanam" Storočia existujúce len v ústnom podaní, a storočia neprekonané. 

Skúste.

 Len pár kapitol: "Bhagavadgíta, Gitándžalí, Čitrángadá, Úrvaší

 200 000 veršov.

 Keď si to prečítate, tak ten Váš smiešny "paperback" zahodíte z okna.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Písala ho kopa autorov, a ani len odpisovať po sebe nedokázali! 

Taký kľúčový moment, ako stvorenie človeka, tam máte v dvoch verziách!

 A viete vôbec o čom je pokračovanie?

 Tak schválne.

Ako sa volajú dve neviestky (Kniha Ozeášova kap. 16 a24 )

 Jméno jedné Ahola, druhé pak Aholiba.

 So mnou s neťahajte za prsty.

 Ste pre mňa len pripečený Katolík ( alebo skôr pívrženec nejakej sekty) 

 Mňa uchmatla stará mama, a dala ma pokrstiť,keď rodičia neboli doma. Luterán Augsburského vyznania. Neviem sa ani poriadne prežehnať, ale do kostola chodím. Do katolíckeho. Keď je tam organový koncert. Tí chlapi, čo to naprojektovali, vedeli veľa o akustike. Ten pocit, keď sa pod vami chveje dlažba v Ostrihomskej bazilike je nezabudnuteľný. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Viera v toho "hore" nieje nič neobvyklé, nebezpečné, nič, čo by mi vadilo.

 Ale Vy mi vadíte.

Svojou agresivitou. 

 

Ján Spišiak

Ján Spišiak

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Rozprávkyo obyčajných ľuďoch.o ich neobyčajných osudocho láske o smrtio všetkom, čo je medzi týma o všeličom, čo je okolo nás Zoznam autorových rubrík:  rozprávkyaj nerozprávky

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu